A la fi crop a Banyoles per al MRDM



Sí! Com sempre, una mica tard, però l'ocasió s'ho mereix. I aquest cop serà a Banyoles (Girona)!!!

Passarem una bona estona coneixent-nos o retrobant-nos, xerrant, fins i tot menjant, i sobretot, preparant uns bonics punts de llibre i targetes per lliurar a l'Hospital Sant Joan de Déu.

La meva idea és "a poc a poc, bona lletra... i a disfrutar!", així que aquest cop em ve de gust passar-m'ho bé, sense nervis ni pensant en quantitats. Vull que entre tots/es fem uns punts de llibre i targetes ben bonics per als infants més bonics del món. 

A veure què et sembla la meva proposta...

Si tu ja tens una idea clara del que vols fer i vens a acompanyar-nos a la crop i fer-la petar, fantàstic! Puc deixar-te les meves eines per enllestir aquella idea que tens al cap.

Si el que tens ganes és d'engrescar-te amb les propostes que ara t'ensenyaré, endavant! Prepararé tots els materials que calguin per a cada targeta i punt de llibre, amb dos nivells de dificultat: nivell "expert-sé què és i com funciona una Big Shot" i nivell "amateur-vull ajudar encara que no hi entengui gaire". Cada kit de tarjeta+punt de llibre tindrà un cost d'1 euro.

I tot i que amb petits canvis, la meva intenció és fer aquestes tarjetes i punts de llibre. Es tracta de treballs que ja m'hauràs vist, però que crec que et poden (i sobretot!) els poden agradar:




Si t'he convençut per venir, només cal que m'ho facis saber i em dius quina/es targeta/es i quin/s punt/s de llibre t'agradaria preparar, així com el nivell que tens, i prepararé el/s teu/s kit/s.

Només caldrà que portis el material bàsic: taula de tall, tisores, cútter, cola, cinta de doble cara, pinzell... 
I si algú s'anima a portar la seva Big Shot i la pistola d'embossing, anirem encara més ràpid ;)

Veuràs que al cartell de la crop el lloc estava per concretar la ubicació. Bé, finalment no es farà en un espai públic, sinó privat, però no pateixis, estaràs com a casa... a casa meva!
La trobaràs al carrer Remei, núm. 189 de Banyoles. Tot i que el Google ja et donarà un cop de mà, ja t'ho indicaré d'alguna manera, no pateixis.

Última hora!!! Finalment, es farà a l'Escola Pla de l'Ametller, al carrer de la Formiga, 117 (tot i que l'accés es fa pel carrer Remei:


Ah, per cert!!! Si et ve de gust portar alguna cosa per picar, muntarem una taula de scrap-pica-pica!

I em sembla que ja t'ho he explicat tot. Si creus que m'he deixat alguna cosa o tens algun dubte, no et faci vergonya dir-m'ho ;)

Petonets!
Image and video hosting by TinyPic

No hay comentarios

¡Qué ilusión que te pases por aquí! Y si quieres comentar la jugada, estaré encantada :)