Últim repte de la temporada de 3flowers: Globus


Arriba l'estiu, i ja toca descansar... i els reptes, també! Així que el darrer que ens proposen des de 3flowers - retos de tarjetas per acabar la temporada (que no em podia perdre!) ha d'incloure globus: d'1 a infinit, per pujar-hi o per jugar-hi, rodons i si cal, quadrats, no importa.

Llega el verano, y ya toca descansar... y los retos, también! Así que el último que nos proponen desde 3flowers - retos de tarjetas para finalizar la temporada (que no me podía perder!) debe incluir globos: de 1 a infinito, para subirse o para jugar con él, redondos y si hace falta, cuadrados, no importa.

Les targetes presentades per les DT's que veureu al seu blog són espectaculars, utilitzant mil i una varietats de globus.
I ara, com puc fer-la, jo? Per on tiro? I me'n vaig enrecordar d'una targeta "màgica" que la Cris de My Ink Corner va fer ja fa una bona temporada, i que més endavant, la Cristina de YoY Scrap, ens va ensenyar com "fabricar-la".
Però la targeta que n'ha resultat no m'ha sortit tan... "màgica" (la màgia apareix d'una altra forma, per dir-ho d'alguna manera). En fi, aquí la teniu:

Las tarjetas presentadas por las DT's que veréis en el blog son espectaculares, utilizando mil y una variedades de globos. 
Y ahora, como puedo hacerla, yo? Por dónde tiro? Y me acordé de una tarjeta "mágica" que Cris de My Ink Corner hizo ya hace una buena temporada y que más adelante, Cristina de YoY Scrap, nos enseñó cómo "fabricarla".
Pero la tarjeta que ha resultado, no me ha salido tan... "mágica" (la magia aparece de otra forma, por así decirlo). En fin, aquí la tenéis:






El missatge de la targeta, que no sé si queda molt cursi o no expressa exactament el que vull dir, em va venir pensant en com vaig començar amb tota l'aventura del blog; també en les paraules que l'Andrea, l'ànima de 3flowers - retos de tarjetas, va dedicar a l'entrada del darrer repte per donar les gràcies a la gent que l'havia ajudat. I és que te n'adones que hi ha persones que sempre estan aquí, per ajudar i donar un cop de mà.

El mensaje de la tarjeta, que no sé si queda muy cursi o no expresa exactamente lo que quiero decir, me vino pensando en cómo empecé con toda la aventura del blog; también en las palabras que Andrea, el alma de 3flowers - retos de tarjetas, decidió dedicar en la entrada del último reto para dar las gracias a la gente que la había ayudado. Y es que te das cuenta que hay personas que siempre están ahí, para ayudar y echar una mano.


Com sempre, vaig a última hora, i aquest cop, no us explico com l'he feta ni el material que he utilitzat. Si en volguéssiu saber alguna cosa, m'ho demaneu i us ho explicaré encantada!

Como siempre, voy a última hora, y esta vez, no os explico cómo la he hecho ni el material que he utilizado. Si tenéis alguna cuestión, me lo pedís y os lo explicaré encantada!

Bon estiu, FLORETEEEEEES!
Buen verano, FLORECILLAAAAAAS!

27 comentarios

  1. Madre mía, qué te puedo decir! Sin palabras! Tus tarjetas me dejan así, y eso es complicado que a mí me pase jejeje Es simplemente espectacular y una nueva genialidad tuya jejeje Me gusta muchísimo! Qué suerte que hayas llegado a tiempo! Besos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ahí estoy siempre, al filo del tiempo límite, por si se me ocurre una idea mejor para la tarjeta, jijiji!
      Besitos, Yolanda!

      Eliminar
  2. Alucinando me has dejado!!!!! Otra tarjeta preciosa!!!! Nena tienes un don!!!!!!!! Felicidades!!!!! y mil gracias por seguir participando en 3flowers retos de tarjetas!!!!!! Un besazo Andrea

    ResponderEliminar
  3. Pero si es que no se como lo haces! Que siempre me dejas alucinando con tus tarjetas, pero es que con esta te has salido! Las tarjetas magicas me pirran, y la tuya es tan original ;-) Muchas gracias por participar con nosotras en 3flowers-retos de tarjetas. Un besito

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Yo, cuando vi tu tarjeta mágica, aluciné y me dije que un día tenía que hacer algo parecido. Pero la genuina, la de verdad, la tuya, la tengo pendiente de hacer con mis peques.
      Besitos, Cris!

      Eliminar
  4. T'estic fent "la ola" a casa meva!!!. Quina meravella!!!!. "Alucinada me he quedao"!
    De veritat que la trobo maquísima!!!
    Petonets!

    Charo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jajaja, que bona Charo! Me'n vaig pitant cap el teu blog, a fer-ne jo una altra (d'onada), jajajaja!
      Petonets, reina!

      Eliminar
  5. Ai Susana!! He començant llegint el post i he dit..jolin quina tarjeta més elegant, com s'ho fa aquesta dona que algo tant senzill li queda taaan bé...i després he continuat llegint i he vist la màgia de la targeta i a dins el cos algo m'ha omplert d'alegria! Seran els colorins que tant m'agraden? No sé però la targeta és E S P E C T A C U L A R!!! M'ha encantat! El missatge preciós, super encertat, i tot el conjunt ho transmet!
    He de fer una targeta de cumple per a aquesta nit i em passava pel teu blog a buscar idees. Potser et faig un scraplift en tota regla amb aquesta targeta...si m'atreveixo..aiai. Però, m'ha enamorat de veritat! El teu blog s'hauria de dir moltcrack! jajaja. Petons maca!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Que bé, quina il·lusió que et pugui servir per preparar una targeta! Friso per saber com la faràs... ens l'ensenyaràs, oi?
      Petonets!

      Eliminar
  6. Per cert, acabo d'estrenar pàgina de fb del meu blog i vaig a compartir aquesta targeta, amb el teu permís ;)
    https://www.facebook.com/omplintelvuit

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Doncs ja mateix t'estic seguint, tot i que el facebook em costa de tenir-lo al dia :(
      Doble ració de petonets!

      Eliminar
  7. Una pasada de tarjeta!
    Me ha gustado mucho... me parece que yo también le la voy a copiar!
    Un besote!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pues claro que sí, Mar!!! Como comento en la entrada, yo también me quedé alucinada cuando la vi en otros blogs, y me dije que algún día la pondría en práctica. Esto es una cadena, jijiji!
      Besitos!

      Eliminar
  8. La vaig veure quan la vas publicar, i encara me la miro i al·lucino!!!! m'agrada tot!! els colors de la primera part, els de la segona, el missatge, tot, tot... gràcies a tu per aquesta dosi de positivisme ;-)
    Made.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ei, Made!!! Quina il·lusió que t'hagis passat!!! No et conec però n'he sentit a parlar de tu, i tant! I vull aprofitar per agrair-te algun consell que a través de l'E (m'ha agradat, jijiji!) m'has fet arribar.
      Petonets, guapa!

      Eliminar
    2. Has guanyat!!!! Felicitats guapa!!! és que la targeta... tela... lo xula que és :-D
      I... no, no ens coneixem però ens hem vist, fa una bona colla d'anys! a la "festeta" que li vau preparar a l'E, quan va fer... 30? uf! el que deia, ahir mateix... encara recordo el powerpoint tant preciós que li vas fer... llavors ja apuntaves maneres, artista!!!!
      Made

      Eliminar
  9. Aun no he podido cerrar la boca desde que la he visto...ejem...madre mia Susana lo tuyo no es de este mundo...de verdad que tienes un don!!!! nos dejas siempre con la boca abierta, que manos tienes y que ideas!!!!!!!! la tarjeta tan perfecta y pulida como siempre...un 10!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Cómo te pasas, Ro!!! Y exclamas qué manos tengo? Pues son... ENORMES!!! Un día les haré una foto, ya verás, jajaja!
      Besitos!!!

      Eliminar
  10. WOOOO!!!!!! ME ENCANTA EL MENSAJE Y ME ENCANTAN SIEMPRE TUS TARJETAS. MUCHAS GRACIAS POR ACOMPAÑARNOS ESTA TEMPORADA. UN ESOTE. MARIOLA

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Mariola, guapísima! Pues yo sí que estoy agradecida por estar acompañada de todas vosotras, cada una con su estilo y su forma de interpretar los retos.
      Besitos y buen verano!!!

      Eliminar
  11. Espectacular!!! No coneixia aquesta estructura però segur que l'utilitzaré perquè és una passada!!! El missatge no és cursi, és el que tots sentim en algun moment. M'encanta!!! Petonets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sí, sí! A mí també em va encantar quan la vaig veure, però ja veureu que als blogs de la Cris i de la Cristina ho fan diferent i amb un efecte preciós, ja veuràs!
      Petonets, Montse!

      Eliminar
  12. Una targeta realment sorprenent!!! M'ha encantat "descobrir" com es transformava en un gest a mida que anava llegint, i la força del missatge que no podia ser més encertat. Molt original i amb una composició espectacular. Petonets i moltes gràcies per participar en l'últim repte de la temporada!

    ResponderEliminar
  13. Me has dejado sin palabras... es preciosa y me enanta todo, los globos y sobre tod el mensaje y el efecto conseguido!! enhorabuena!!
    mil besos y muchas gracias por participar con nosotras en 3flowers retos de tarjetas!!
    cris
    lalchimistartisane.blogspot.com

    ResponderEliminar
  14. Guapa! Tens un premi esperant al meu blog ;) Bones vacances!

    http://omplintelvuit.blogspot.com.es/2014/07/premio-al-mejor-blog-amigo.html

    ResponderEliminar
  15. Com deia aquell, en dues paraules: IM-PRESSIONANT!!!!

    ResponderEliminar

¡Qué ilusión que te pases por aquí! Y si quieres comentar la jugada, estaré encantada :)